Корпоративні Цінності: Як Сформувати та Впровадити

20 вересня 2023

Корпоративні цінності — один із ключових компонентів корпоративної культури й подальшої мотивації досягати цілей компанії.

Водночас це досить нелегка справа для більшості компаній дійсно впровадити цінності й залучити співробітників спиратися на них.

Юрген Аппело, автор книг для сучасних менеджерів запропонував підхід та інструмент — список із 50 різноманітних цінностей, на які можливо спиратися.

Ми переклали для вас назви всіх цінностей та оформили їх у таблицю. Ви можете завантажити файл на цій сторінці абсолютно безкоштовно.

Як сформувати цінності компанії

Окремо розповідаємо, як працювати з таблицеєю та сформувати цінності, актуальні саме для вашої команди. Для цього потрібно виконати кілька простих кроків:

  1. На початку проєкту необхідно провести зустріч зі всією командою. Якщо на початку цього зробити з певних причин не вдалося, не хвилюйтеся. Розпочати ніколи не пізно. Під час спілкування зі співробітниками нагадайте запропонований Юргеном список.
  2. Кожен член команди отримує стікери чи картки й виписує 3–5 найважливіших для нього цінностей.
  3. Люди об’єднуються в пари, потім пари в групи. Картки сортуються — однакові цінності поєднуються і отримають одну загальну назву, яка їх об’єднує. Залишають 3–5 цінностей для групи.
  4. Кожній цінності кожна людина в групі надає 3–5 характеристик.
  5. У результаті, кожна цінність матиме по 10–15 характеристик (командних правил).
  6. У підсумку зустрічі (вона зазвичай потребує 2–3 години) залишаться найголовніші цінності та правила, яких і буде дотримуватися команда у своїй роботі.

Якщо ви працюєте офлайн, сформовані цінності можна оформити в красивий плакат і розмістити його на помітному місці. Так вони завжди будуть перед очима співробітників.