Корпоративні Цінності: Як Сформувати та Впровадити
Корпоративні цінності — один із ключових компонентів корпоративної культури й подальшої мотивації досягати цілей компанії.
Водночас це досить нелегка справа для більшості компаній дійсно впровадити цінності й залучити співробітників спиратися на них.
Юрген Аппело, автор книг для сучасних менеджерів запропонував підхід та інструмент — список із 50 різноманітних цінностей, на які можливо спиратися.
Ми переклали для вас назви всіх цінностей та оформили їх у таблицю. Ви можете завантажити файл на цій сторінці абсолютно безкоштовно.
Як сформувати цінності компанії
Окремо розповідаємо, як працювати з таблицеєю та сформувати цінності, актуальні саме для вашої команди. Для цього потрібно виконати кілька простих кроків:
- На початку проєкту необхідно провести зустріч зі всією командою. Якщо на початку цього зробити з певних причин не вдалося, не хвилюйтеся. Розпочати ніколи не пізно. Під час спілкування зі співробітниками нагадайте запропонований Юргеном список.
- Кожен член команди отримує стікери чи картки й виписує 3–5 найважливіших для нього цінностей.
- Люди об’єднуються в пари, потім пари в групи. Картки сортуються — однакові цінності поєднуються і отримають одну загальну назву, яка їх об’єднує. Залишають 3–5 цінностей для групи.
- Кожній цінності кожна людина в групі надає 3–5 характеристик.
- У результаті, кожна цінність матиме по 10–15 характеристик (командних правил).
- У підсумку зустрічі (вона зазвичай потребує 2–3 години) залишаться найголовніші цінності та правила, яких і буде дотримуватися команда у своїй роботі.
Якщо ви працюєте офлайн, сформовані цінності можна оформити в красивий плакат і розмістити його на помітному місці. Так вони завжди будуть перед очима співробітників.