Інструменти для менеджера: розвивай свою команду та досягай цілей
Роль сучасного менеджера передбачає лідерство та візію в умовах невизначеності, відповідальність за свою команду та її результати, забезпечення безперервності, гнучкості та вдосконалення робочих процесів.
На жаль, не існує дієвої покрокової інструкції з картинками «Як стати крутим менеджером за 3 дні». Проте, чим більше інструментів та поточних трендів ми вивчаємо, використовуючи системний підхід, вивчаємо взаємозалежності – тим успішніші як менеджери ми будемо.
Тож, раді вітати вас на курсі «Інструменти для менеджера: розвивай свою команду та досягай цілей»
За 1,5 місяці ви отримаєте практичний посібник з управління талантами на роботі. Наприкінці курсу ви будете краще залучати правильні таланти до своїх команд, опануєте інструменти мотивації та розвитку своєї команди, навчитеся врегульовувати конфлікти на робочому місці, а також керувати та приймати рішення на щоденній основі.
Ми запрошуємо долучитись до курсу:
Менеджерів команд (технічних лідерів, менеджерів робочих груп), які мають на меті навчитися навичок управління персоналом, управління командами та покращити робочі процеси.
Інших спеціалістів (підприємців, HR-фахівців, менеджерів проєкту або відділу), які бажають покращити свої знання процесів та інструментів управління персоналом для ефективної роботи команд.
У результаті навчання учасники:
опанують інструменти побудови та ефективного управління командою;
розширять свою обізнаність про процеси та інструменти управління персоналом в організації, а також яку роль у цих процесах виконує менеджер;
отримають інструменти підвищення особистої управлінської ефективності;
ознайомляться з інструментами ризик-менеджменту та управління змінами для ефективної роботи команд.
Програма курсу "Інструменти для менеджера: розвивай свою команду та досягай цілей"
1
Огляд глобальних трендів ринку праці.
Життєстійкість як відповідь на виклики сьогодення.
Чому філософія життєстійкого лідерства корисна сучасному менеджеру.
2
Системний підхід. Розуміння стратегії та цілей організації.
Чому культура та цінності організації важливі?
Чому талант має вибрати саме вашу організацію та команду?
Що таке EVP?
Визначення організаційної структури та ролей у команді.
3
Пошук талантів: стратегія, ефективні джерела та інструменти.
Різноманітність у командах та врахування крос-культурних відмінностей.
4
Введення в посаду, цілі на випробувальний термін.
Формування цілей, цінностей команди та культури командної роботи.
5
Процес прийняття рішення в команді.
Дисципліна, комунікація та делегування.
6
Культура надання зворотного зв’язку.
Вирішення конфліктів у команді.
7
Управління продуктивністю.
Безперервне покращення якості сервісу команди.
8
Мотивація, розвиток та утримання талантів в команді.
9
Забезпечення безперервного робочого процесу та належного рівня продуктивності команди.
Як самому впоратись із психологічним навантаженням та допомогти команді.
10
QA-сесія з викладачем.
Вихідне тестування.
11
Що саме ви плануєте зробити: впровадити, покращити, змінити, або від чого відмовитись?
Чому ви плануєте це зробити?
Кого із організації або партнерів ви маєте намір залучити?