Мета курсу 
Навчити основам веб- та інтерфейс-дизайну: від UX-досліджень і прототипування до створення UI та інтеграції AI-інструментів. Учасники зможуть розробити власний веб-прототип і презентувати його команді.
Формат навчання 
Онлайн/ офлайн/ гібрид 
Практичні кейси, воркшопи, інтерактивні сесії 
Підтримка учасників під час навчання в закритому чаті 
Групове навчання: 6300 грн/ година. Група до 12 учасників 
Індивідуальне навчання: 1700 грн/ година 
 
Що отримає випускник курсу? 
🔗 Переглянути переваги 
Проблема, яку вирішує курс 
Багато проєктів мають незручні або неестетичні інтерфейси через відсутність знань про UX/UI та сучасні інструменти. Курс вирішує цю проблему, даючи практичні методики й навички, що допомагають створювати зрозумілі та привабливі веб-рішення.
    Програма курсу "Основи веб та інтерфейс-дизайну" 
    
            
                1
                
                    
                        Що таке веб-дизайн і інтерфейси
                        
                     
                    Теорія:
Різниця між UI, UX, Web і Mobile-дизайном. 
Приклади гарного дизайну у різних стилях 
Роль дизайнера в команді. Хто такі PM, Dev, QA. 
Огляд інструментів: Figma, Photoshop, Illustration, AI-помічники. 
 
Практика:
Створення акаунту в Figma. Інтерфейс. 
Збір референсів + перший moodboard у Figma. 
  
             
            
                2
                
                    
                        Візуальне мислення та композиція
                        
                     
                    Теорія:
Сітки, блоки, відступи. 
Ієрархія, баланс, контраст, білі простори. 
Основи композиції та гештальт-принципи. 
 
Практика:
Побудова layout-сітки у Figma. 
Вправи на розміщення елементів (заголовки, CTA, фото). 
  
             
            
                3
                
                    
                        Типографіка і колір
                        
                     
                    Теорія:
Як вибирати шрифти: розбір Google Fonts. 
Колір: асоціації, акценти, кольорові палітри. 
 
Практика:
Побудова кольорової схеми для сайту, мобільного застосунку. 
Створення текстових стилів у Figma. 
  
             
            
                4
                
                    
                        Вступ до UX-дизайну
                        
                     
                    Теорія:
Хто такий користувач і як його зрозуміти. 
Персонажі, цілі, сценарії використання. 
Що таке UX-дослідження (простими словами). 
 
Практика:
Створення простого юзер-флоу. 
Побудова базового сценарію на прикладі “Проєкту”. 
  
             
            
                5
                
                    
                        Wireframes та прототипування
                        
                     
                    Теорія:
Що таке wireframe. Чому важливо не починати з кольору. 
Низька деталізація vs висока. 
 
Практика:
Створення wireframe головної сторінки у Figma. 
Робота з автолейаутами. 
  
             
            
                6
                
                    
                        UI-дизайн: деталі інтерфейсу
                        
                     
                    Теорія:
Що таке UI-kit. Брендові кольори, кнопки, форми. 
Приклади Design Systems (Material, Apple). 
 
Практика:
Створення власного UI-киту. 
Додавання елементів у бібліотеку Figma. 
  
             
            
                7
                
                    
                        Дизайн веб-сайту (макет головної сторінки)
                        
                     
                    Теорія:
Структура landing page, мобільного застосунку 
Як зробити "зручний" дизайн? 
 
Практика:
Дизайн головної сторінки (hi-fi макет). 
Робота з компонентами, стилями, текстами. 
  
             
            
                8
                
                    
                        Адаптивність і мобільна версія
                        
                     
                    Теорія:
Що таке responsive-дизайн. 
Як працює flex/grid в адаптації макету. 
Типові помилки при створенні мобільної версії. 
 
Практика:
Розробка мобільної версії головної сторінки. 
Порівняння десктоп/мобайл: адаптація контенту та UI. 
  
             
            
                9
                
                    
                        Презентація + створення сторінки портфоліо в таких сервісах, як Behance, Dribble
                        
                     
                    Теорія:
Як готувати макет до передачі. 
 
Практика:
Презентація фінального проєкту. 
Відгуки, фідбек, поради щодо портфоліо.