Мета курсу
Навчити основам веб- та інтерфейс-дизайну: від UX-досліджень і прототипування до створення UI та інтеграції AI-інструментів. Учасники зможуть розробити власний веб-прототип і презентувати його команді.
Формат навчання
Онлайн/ офлайн/ гібрид
Практичні кейси, воркшопи, інтерактивні сесії
Підтримка учасників під час навчання в закритому чаті
Групове навчання: 6300 грн/ година. Група до 12 учасників
Індивідуальне навчання: 1700 грн/ година
Що отримає випускник курсу?
🔗 Переглянути переваги
Проблема, яку вирішує курс
Багато проєктів мають незручні або неестетичні інтерфейси через відсутність знань про UX/UI та сучасні інструменти. Курс вирішує цю проблему, даючи практичні методики й навички, що допомагають створювати зрозумілі та привабливі веб-рішення.
Програма курсу "Основи веб та інтерфейс-дизайну"
1
Що таке веб-дизайн і інтерфейси
Теорія:
Різниця між UI, UX, Web і Mobile-дизайном.
Приклади гарного дизайну у різних стилях
Роль дизайнера в команді. Хто такі PM, Dev, QA.
Огляд інструментів: Figma, Photoshop, Illustration, AI-помічники.
Практика:
Створення акаунту в Figma. Інтерфейс.
Збір референсів + перший moodboard у Figma.
2
Візуальне мислення та композиція
Теорія:
Сітки, блоки, відступи.
Ієрархія, баланс, контраст, білі простори.
Основи композиції та гештальт-принципи.
Практика:
Побудова layout-сітки у Figma.
Вправи на розміщення елементів (заголовки, CTA, фото).
3
Типографіка і колір
Теорія:
Як вибирати шрифти: розбір Google Fonts.
Колір: асоціації, акценти, кольорові палітри.
Практика:
Побудова кольорової схеми для сайту, мобільного застосунку.
Створення текстових стилів у Figma.
4
Вступ до UX-дизайну
Теорія:
Хто такий користувач і як його зрозуміти.
Персонажі, цілі, сценарії використання.
Що таке UX-дослідження (простими словами).
Практика:
Створення простого юзер-флоу.
Побудова базового сценарію на прикладі “Проєкту”.
5
Wireframes та прототипування
Теорія:
Що таке wireframe. Чому важливо не починати з кольору.
Низька деталізація vs висока.
Практика:
Створення wireframe головної сторінки у Figma.
Робота з автолейаутами.
6
UI-дизайн: деталі інтерфейсу
Теорія:
Що таке UI-kit. Брендові кольори, кнопки, форми.
Приклади Design Systems (Material, Apple).
Практика:
Створення власного UI-киту.
Додавання елементів у бібліотеку Figma.
7
Дизайн веб-сайту (макет головної сторінки)
Теорія:
Структура landing page, мобільного застосунку
Як зробити "зручний" дизайн?
Практика:
Дизайн головної сторінки (hi-fi макет).
Робота з компонентами, стилями, текстами.
8
Адаптивність і мобільна версія
Теорія:
Що таке responsive-дизайн.
Як працює flex/grid в адаптації макету.
Типові помилки при створенні мобільної версії.
Практика:
Розробка мобільної версії головної сторінки.
Порівняння десктоп/мобайл: адаптація контенту та UI.
9
Презентація + створення сторінки портфоліо в таких сервісах, як Behance, Dribble
Теорія:
Як готувати макет до передачі.
Практика:
Презентація фінального проєкту.
Відгуки, фідбек, поради щодо портфоліо.