Основи веб та інтерфейс-дизайну

Мета курсу

Навчити основам веб- та інтерфейс-дизайну: від UX-досліджень і прототипування до створення UI та інтеграції AI-інструментів. Учасники зможуть розробити власний веб-прототип і презентувати його команді.

Формат навчання

  • Онлайн/ офлайн/ гібрид
  • Практичні кейси, воркшопи, інтерактивні сесії
  • Підтримка учасників під час навчання в закритому чаті
  • Групове навчання: 6300 грн/ година. Група до 12 учасників
  • Індивідуальне навчання: 1700 грн/ година

Що отримає випускник курсу?

🔗 Переглянути переваги

Проблема, яку вирішує курс

Багато проєктів мають незручні або неестетичні інтерфейси через відсутність знань про UX/UI та сучасні інструменти. Курс вирішує цю проблему, даючи практичні методики й навички, що допомагають створювати зрозумілі та привабливі веб-рішення.

Програма курсу "Основи веб та інтерфейс-дизайну"

1

Теорія:

  • Різниця між UI, UX, Web і Mobile-дизайном.
  • Приклади гарного дизайну у різних стилях
  • Роль дизайнера в команді. Хто такі PM, Dev, QA.
  • Огляд інструментів: Figma, Photoshop, Illustration, AI-помічники.

Практика:

  • Створення акаунту в Figma. Інтерфейс.
  • Збір референсів + перший moodboard у Figma.

2

Теорія:

  • Сітки, блоки, відступи.
  • Ієрархія, баланс, контраст, білі простори.
  • Основи композиції та гештальт-принципи.

Практика:

  • Побудова layout-сітки у Figma.
  • Вправи на розміщення елементів (заголовки, CTA, фото).

3

Теорія:

  • Як вибирати шрифти: розбір Google Fonts.
  • Колір: асоціації, акценти, кольорові палітри.

Практика:

  • Побудова кольорової схеми для сайту, мобільного застосунку.
  • Створення текстових стилів у Figma.

4

Теорія:

  • Хто такий користувач і як його зрозуміти.
  • Персонажі, цілі, сценарії використання.
  • Що таке UX-дослідження (простими словами).

Практика:

  • Створення простого юзер-флоу.
  • Побудова базового сценарію на прикладі “Проєкту”.

5

Теорія:

  • Що таке wireframe. Чому важливо не починати з кольору.
  • Низька деталізація vs висока.

Практика:

  • Створення wireframe головної сторінки у Figma.
  • Робота з автолейаутами.

6

Теорія:

  • Що таке UI-kit. Брендові кольори, кнопки, форми.
  • Приклади Design Systems (Material, Apple).

Практика:

  • Створення власного UI-киту.
  • Додавання елементів у бібліотеку Figma.

7

Теорія:

  • Структура landing page, мобільного застосунку
  • Як зробити "зручний" дизайн?

Практика:

  • Дизайн головної сторінки (hi-fi макет).
  • Робота з компонентами, стилями, текстами.

8

Теорія:

  • Що таке responsive-дизайн.
  • Як працює flex/grid в адаптації макету.
  • Типові помилки при створенні мобільної версії.

Практика:

  • Розробка мобільної версії головної сторінки.
  • Порівняння десктоп/мобайл: адаптація контенту та UI.

9

Теорія:

  • Як готувати макет до передачі.

Практика:

  • Презентація фінального проєкту.
  • Відгуки, фідбек, поради щодо портфоліо.

Бажаєте дізнаватись про наші акції, знижки та події?