Часто команди стикаються з нечіткими вимогами та слабкою комунікацією із замовником. Курс вирішує це, навчаючи структуровано збирати, аналізувати та візуалізувати вимоги, щоб уникати помилок і забезпечувати прозорий процес розробки.
Програма курсу "Основи бізнес-аналізу"
1
Хто такий бізнес-аналітик?
Роль, відповідальність, навички
BA у різних типах проєктів (Waterfall, Agile, гібридні)
Основні поняття: вимога, процес, система, продукт
Типові артефакти бізнес-аналітика
2
Бізнес-цілі vs. потреби користувачів
Стейкхолдери: визначення, карти зацікавлених сторін
Техніки роботи зі стейкхолдерами (інтерв’ю, воркшопи, анкетування)
3
Класифікація вимог (бізнес, користувацькі, системні, нефункціональні)
Життєвий цикл вимог
Методи збору вимог - Інтерв’ю - Спостереження - Аналіз документації - Брейнстормінг