Побудова та розвиток професійного бренду

Мета курсу

Розвинути здатність співробітників стратегічно та автентично демонструвати свої професійні компетенції, зміцнюючи тим самим корпоративний імідж та вплив у команді. Курс спрямований на лідерів, менеджерів та експертів, які прагнуть ефективно позиціонувати себе в організації та досягати бізнес-цілей.

Формат навчання

  • Онлайн/ офлайн/ гібрид
  • Практичні кейси, воркшопи, інтерактивні сесії
  • Підтримка учасників під час навчання в закритому чаті
  • Групове навчання: 6300 грн/ година. Група до 12 учасників
  • Індивідуальне навчання: 1700 грн/ година

Що отримає випускник курсу?

🔗 Переглянути переваги

Проблема, яку вирішує курс

Багато сильних фахівців залишаються у тіні – не просуваються, не отримують проєкти, не впливають, бо не вміють себе показати.
Цей курс допоможе сформувати зріле, цілісне, стратегічне позиціонування, яке працює на ваш вплив, кар’єру та визнання.

🔗 Переглянути інформацію про програму

Програма курсу "Побудова та розвиток професійного бренду"

1
  • Сутність позиціонування та професійного бренду
  • Основні складові професійного бренду
  • Ваш поточний бренд вже є
  • Формулюємо бажаний професійний образ 
  • Визначаємо цілі та критерії успіху

2
  • Робота з архетипами: який архетип "всередині" і який хоче проявлятись
  • Пошук природного стилю впливу
  • Стратегія балансування між автентичністю й очікуванням від ролі

3
  • Огляд основних стилів лідерства
  • Що працює для інтроверта?
  • Визначення власного стилю
  • Гібридний стиль - як бути гнучкими

4
  • Формула впевненої розповіді: “історія – цінність – вплив”
  • STAR та CAR як інструменти структурованої самопрезентації
  • Tone of voice та мовні стратегії 

5
  • 2 сторони медалі професійного бренду
  • Ядро: про що ви як профі? як лідер?
  • На які цінності та принципи спираєтесь в роботі?
  • Формуємо впізнаваний образ у команді

6
  • Виявлення та подолання внутрішніх бар’єрів 
  • Внутрішній критик - партнер, а не ворог
  • Вправи з впевненості та формування нової “внутрішньої мови”
  • Робота з “порівняннями” в команді

7
  • Як відповідати на скепсис “ти не профі” / “ми краще знаємо”
  • Інструменти роботи з неформальними лідерами через асертивність
  • Розбір кейсів та типових прикладів з роботі
  • Напрацьовуємо речові стратегії

8
  • Присутність на важливих “внутрішніх сценах” в корпорації
  • Вплив без формальної влади
  • Як ініціювати зміни, не конфліктуючи з авторитетами
  • Внутрішній пропозал

9
  • Що говорити, писати, демонструвати, щоб підтримати свій образ через емоційне лідерство
  • Як поводитись у мікросценах (листи, зустрічі, small talk)
  • Картка репутаційних повідомлень 
  • Залучаємо емоційне лідерство

10
  • Проміжні підсумки
  • Що працює вже, що потребує підсилення
  • Підготовка до наступного кроку (нової ролі або розширення впливу)
  • Техніка “лінія часу” — фіксація нового стану та бачення себе через 6 міс.
  • Письмовий план позиціонування + емоційне закріплення змін

Бажаєте дізнаватись про наші акції, знижки та події?